Въздушен блокаж за NISSAN комплект с компресор RD136

1499.00лв.

Очакваме доставка 15-16 Март.

10 налични



на 12 вноски по 147.55 лв.
Описание

Описание

Въздушен блокаж за NISSAN комплект с компресор RD136


Въздушен блокаж комплект с компресор RD132 за TOYOTAВъздушният блокаж е диференциал за директна замяна на вашият съществуваш такъв. Може да се ползва както конвенционален диференциал така и като 100% блокиран било то преден или заден. При включване блокира двете полуоси и по този начин предава усилието към двете колела 50 на 50 %, за да получите максимално сцепление с настилката. Заключващият механизъм се командва от шофьора посредством бутон на арматурното табло на автомобила. Предният блокаж може да бъде активиран, когато се движите по хлъзгави повърхности с намалено сцепление и деактивиран когато се движите по повърхност с добро сцепление, за да осъществите максимално добър контрол при завой. От съображения за сигурност, предният блокаж не може да бъде използван, ако не е активиран задният такъв.

Въздушен блокаж за NISSAN комплект с компресор RD136 съдържа:

Комлекта съдържа всичко необхоимо за монтаж на блокажа за диференциал, и инстррукции за това. Препоръчваме монтаж в оторизиран сервиз.

Лебедка  БГ предоставя Гаранция – 3 години

 

Допълнителна информация

Допълнителна информация

Тегло 15 кг
Размери 28 × 28 × 28 см
Модели NISSAN

Модели NISSAN

  • Navara, Terrano, D21, D22 – H233B,31 spline (6 cyl.) – след 1986 г., за всички модели – блокаж на задния диференциал;
  • Pathfinder WD21,R50 – H233B,31 spline (6 cyl.) – 1986-05, за всички модели – блокаж на задния диференциал;
  • Y61, Patrol GU – H233B, 31 spline – след 1998, за всички модели – блокаж на предния диференциал;
  • Y60, Patrol GQ – H233B,31 SPL – 1988-98, за всички модели – блокаж на предния диференциал;
  • Terrano II Wagon – H233B, 31 SPL – след 1997 – за всички модели – блокаж на задния диференциал;
Начин на работа

Начин на работа

Тъй като блокажът се активира посредством въздух под налягане е необходим компресор или друг източник на сгъстен въздух. Компресорът се активира отново от водача чрез бутон на арматурното табло. Налягането в 
разширителния съд се следи от регулатор в работен диапазон от 5.9 bar до 6.9 bar. Когато бутонът на въздушният блокаж е включен, пневматичният 
клапан се отваря и позволява на сгъстеният въздух да достигне до диференциала посредством въздушна линия, която ги свързва.

error: Content is protected !!